• Międzywodzie 2022-dzień 8 (ostatni).

• Data publikacji: 24.07.2022

To już ostatni dzień koloni w Międzywodziu. Po śniadaniu zdajemy pokoje i ok. 9.30 wyjeżdżamy. Kierujemy się do domu. Po drodze zwiedzamy Międzyrzecki Rejon Umocniony (MRU). Wybieramy krótką trasę. Dzielimy się na dwie grupy. Każda grupa ma własnego przewodnika. Pierwsza rozpoczyna zwiedzanie o godz. 13.15, a druga o godz. 13.30. Zwiedzanie każda grupa kończy po około 115 minutach. Przed nami ostatni prosta do Borku Wielkopolskiego. Na miejscu czekają już rodzice. Na zakończenie każdy uczestnik otrzymuje kolejny stopień kolonijny, a koloniści,  którzy "zdobyli" latarnię morską w Świnoujściu otrzymują odpowiednie certyfikaty.  Koniec!!! Zapraszamy za rok!!!!

Uwaga! Zdjęcia drugiej grupy po otrzymaniu od p. Busza.

Rano wszystko tradycyjnie. O godz. 9.00 jedziemy na Wzgórze Gosań. Następnie udajmy się nad Jezioro Turkusowe. W drodze powrotnej zatrzymujemy się w Wisełce i idziemy prawie 2 km w kierunku latarni Kikut. Wracamy do Międzywodzia na obiad o godz. 13.00. Po obiedzie pożegnalna kąpiel i plażowanie. O godz. 18.00 kolacja. Po kolacji idziemy do centrum na grę terenową „Marsz według znaków”.  Po zakończeniu gry koloniści mają czas do godz. 21.15. Wracamy do ośrodka i idziemy spać. Przed  nami „zielona noc”. Jutro wracamy. W drodze powrotnej (choć był rejs statkiem) zwiedzamy Międzyrzecki Rejon Umocniony (MRU). Wszystko co piękne kiedyś się kończy? Do zobaczenia w domu!

• Data publikacji: 24.07.2022

Wstajemy o godz. 7.30.  Śniadanie tradycyjnie o godz. 8.00. Wyjazd do Trzęsacza o godz. 9.00. O godz. 10.00 jedziemy Nadmorską Koleją Wąskotorową do Pogorzelicy i wracamy tą samą koleją do Trzęsacza. W Trzęsaczu udajemy się w kierunku platformy widokowej. Po drodze mijamy południk 15 stopni. Wchodzimy na platformę oraz wykonujemy sobie zdjęcie grupowe przy ruinach kościoła w Trzęsaczu. Chwila czasu wolnego na indywidualne zakupy. Następnie autokarem jedziemy do Niechorza. Chcemy wejść na latarnie morską lecz kolejka długa na 2 godziny oczekiwania. Z tego względu rezygnujemy i udajmy się do Parku Miniatur Latarń Morskich, który zwiedzamy. Po wyjściu idziemy do centrum. Część grupy wybiera samodzielne zakupy, a inna udaje się zgodnie z programem na Skwer Foki Depki, plażę w Niechorzu oraz zwiedza kościół. Kolejnym punktem, który dla części grupy już trwa są indywidualne zakupy. Wracamy do Międzywodzia ok. 17.30. O godz. 18.00 kolacja a po kolacji i krótkim odpoczynku zadaniowa gra terenowa. Wszystkie grupy bardzo dobrze wykonują zadania, z których dokonują nagrań. Kończymy ok. 21.30. Po 22.00 idziemy spać. Tak mija nam kolejny dzień w Międzywodziu. Pozdrawiamy!

• Data publikacji: 21.07.2022

Wstajemy. Śniadanie godz. 8.00. O godz. 10.00 część kolonistów udaje się na plażę, a część odpoczywa w Ośrodku. Obiad godz. 13.00. O godz. 15.40 idziemy do Międzywodzia. Wracamy na kolację o godz. 18.00. Po kolacji chłopcy oglądają mecz Lecha Poznań. O godz. 21.45 idziemy na plażę. Wykonujemy zdjęcie pamiątkowe z okazji 630 rocznicy praw miejskich Borku Wielkopolskiego. Wracamy ok. 22.30. Idziemy spać bo jutro dzień wyjazdowy. Pozdrawiamy!

• Międzywodzie 2022-dzień 4.

Wstajemy. Śniadanie o godz. 8.00. Po śniadaniu idziemy na plażę. Pogoda wspaniała! Pod czujnym okiem ratownika WOPR zażywamy kąpieli.  Opalamy się i gramy w piłkę. Wracamy do Ośrodka na obiad. Po południu ponownie plaża i kąpiel w Bałtyku. Pogoda cudowna! Po kolacji ognisko i kilka zabaw. Idziemy spać o 22.00. Tak minął dzień bez wyjazdu. Pogoda była cudowna! Nasza skóra zmieniła barwę. Pozdrawiamy!

• Data publikacji: 21.07.2022

Z małym opóźnieniem. Śniadanie o 8.00. Wyjazd do Świnoujścia godz. 9.00. W Świnoujściu przechodzimy szkolenie w Forcie Gerharda. Po szkoleniu 21 osób zdobywa latarnię morską w Świnoujściu. Po zdobyciu latarni udajemy się do Międzyzdrojów. Zwiedzamy Bałtycki Park Miniatur z wybranymi zabytkami państw położonych nad Morzem Bałtyckim. Kolejne kroki kierujemy do Ali Gwiazd. Po drodze mijamy ławeczkę Krzysztofa Kolberga, Ireny Jarockiej oraz pomnik Jana Machulskiego. Kilka osób robi sobie zdjęcia. Kierujemy się na molo, które przechodzimy. Po zejściu z molo krótki czas wolny. Wracamy do Ośrodka. O godz. 18.00 kolacja. Po kolacji idziemy na plażę. Oglądamy zachód Słońca. O 22.00 idziemy spać. Tak minął trzeci dzień kolonii.